Iklan

Ahad, September 20, 2009

Salam Lebaran

Sempena lebaran hari ini, saya memohon kemaafan buat semua pembaca dan pencerca blog ini. Mudah-mudahan Ramadhan yang berlalu akan meningkatkan ketaqwaan dan keinsafan buat kita semua.
Semoga Syawal yang dirai turut menambah kesyukuran dan mengukuhkan ukhuwwah persaudaraan sesama kita, insha-Allah.
Salam Eid-ul-Fitr, mohon maaf zahir dan batin.

3 ulasan:

kekuatan umno putera berkata...

Wei budak Najwan..? ngko kenal aku tak? kih3x!!

Aku la KPU...! Aku tau aku byk salah kat ngko dulu. Aku mintak maap bebanyak dgn kata-kata kesat & maki2 ngko 2,3 thn dulu. Sjak aku tgok ops sikap ramai yang mati katak, aku raser kalu aku jadi sbahgian yang mati kener langgar ker, mesti aku tak smpat mintak maap kat saper-saper tmasok ngko. (kih3X!)

Aku tau kita nih beza pendapat ttg politik. Aku cumer tak suker Nuar Berahim jeh. Tapi biler ngko tulis macam kadok naik junjung, Pak Lah & KJ ngko hentam..., maner aku ngan geng umno tak hangin. Tapi perseneli aku tak maghah ngko. Aku arap ngko tak simpan ati. Anggap dulu gurauan jek bro ek?

Tapi aku ttp kan bejuang utk lhat YB KJ jadi pmimpin agong krana org lain tak knal dier. Kitorang nih tau die sape. Ngko cumer aku nak nasehat, rajin2 la tengok KJ, Pak Lah punyer program, so that ngko tau agenda mreka! Cumer, ngko toksah nak join geng Mukeris & Mahdey tuh. Takleh pecaya ini orang!

Ni ngko ikut Nuar penipu tu buat aper? Bagik aku dier penipu, tapi tpulang kat ngko lah nak sokong dier ke aper kih3X!

Skrang nih India pon tak sokong dier. Melayu tgu maser nak bsatu jek pasnih. Aku arap ngko sedar la wan dei! umno trbuker utk saper2 yg insaf nak kmbali kpd perjuangan asal.

1 lagik, Nuar nih tgu maser jek nak kena 20 thn jel! Sepul bsumpah, Anwar takder beraney pon kih3x!

AnTi AljUbuRi berkata...

Sian kat diri aku ...sepuluh tahun tertipu dengan "kewarakan" Pak Sheikh .. akhirnya aku tersedar dan menyusur ke pangkal jalan.

Namun aku lebih kasihan melihatkan ada lagi orang yang membenarkan dirinya menjadi baghal dan keldai kepada peliwat tegar bersiri !!!

Aku cuma boleh bawa keldai dan baghal itu ke tepi sungai, masalah dia nak minum atau tidak itu bukan kerja aku .. kalau dia tak nak minum, biarlah dia mampos sendiri ... asalkan aku tak jadi kaldai dan baghal !!!

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih untuk blog yang menarik