Iklan

Sabtu, Mac 08, 2008

Pesanan Dr. Syed Husin Ali

Pesanan dari Timbalan Presiden KeADILan, Dr. Syed Husin Ali: jangan rayakan kemenangan secara berlebihan hingga boleh digunakan oleh pihak musuh untuk timbulkan kekacauan. Terima kasih.
Alhamdulillah, Kedah, Pulau Pinang dan Kelantan kini dibawah Barisan Rakyat. Makkal Sakti!

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahah....mane xmenang nye??
ko rang kate BN n UMNO gune taktik kotor??
pe cite??soo...kesimpulannye...BR lagi lah maen kotor...kn??
dengan mewujudkan blog2 sebegini bg menzahirkn dan merasuk golongan mude yg akan memimpin negara ini...
tol x???

ahaks.. berkata...

betol ke DAP juge dibawah BR?
abes la NEGARA kita dijajah....
aku xsanggup lihat DAP mmerintah negara...
dlu ad BN, korang tak nak...
skarg tgk,abes semua masjid nk dirobohkn.....

yuzy berkata...

Moga2 Tan Sri dapat memajukan negeri termaju ini dengan lebih maju dan tunjukkan kepada ramai bahawa BA lebih pandai memerintah!

Tanpa Nama berkata...

bolehkan BA memerintah??
saya tidak yakin sama sekili...
pemimpin BA semuanye selenge je..
btol tak???

Tanpa Nama berkata...

muahaha.. bn je bagus..
say no 2 umno!


erm, aku bukan racist, aku xsuka umno x bermakna aku tak suka melayu..
sebab melayu spesis umno tak sama dengan melayu dari barisan rakyat..
tak sama dengan tuan guru nik aziz nik mat!

Tanpa Nama berkata...

kalo pas tadbir bertambah mundur la malaysia

Tanpa Nama berkata...

kelate maju ja..
urus niaga banyak dalam cash di kelantan..

masa tesco bukak, hari pertama banyak barang habis..
dan rakyat kelantan beli guna cash..

tu tandanya rakyat kelantan tak miskin..


kelantan sekarang no 6 paling miskin di malaysia, time bn memerintah dulu kelantan duduk no 2 termiskin..alhamdulillah, sejak pas memerintah, naik skit jadi no 6 termiskin..


terengganu, hasil mahsul minyak yang banyak pun tetap miskin jugak..

no berape yek?? haha.. korang cari sendirilah yek, sambil tgk ranking tu, tgk sama kedudukan negeri2 lain yang diperintah bn..

Muslim Knight berkata...

Kalau biarkan BN memerintah, bukan sahaja Terengganu bahkan seluruh Malaysia akan jadi mundur. Boleh jadi seperti Indonesia di mana rasuah menjadi budaya. Nak mintak kerja pun kene sogok duit.

Syabas BA menang! Doa Tok Guru agar Kelantan tidak jatuh kepada penzalim, makbul! Terbukti Tok Guru menjadi contoh ulama ikutan!

Tanpa Nama berkata...

abes la...
lepas ni sume club,wayang ditutup...
hahaha
...xdapat la ak dating ngn awek ak
haram....