Iklan

Isnin, Ogos 18, 2008

Berhibur Bersama Kekuatan UMNO Putera!

Saya mulai mengesan kehadiran seorang pengunjung laman ini yang memakai gelar Kekuatan UMNO Putera (KUP). Jika ada antara kalian yang pertama kali membaca blog ini, saya kira eloklah diperkenalkan serba sedikit mengenai KUP ini.
Teman saya, KUP ini merupakan seorang cybertrooper UMNO yang cukup aktif mengikuti blog ini suatu ketika dahulu.
Sebelum Pilihanraya Umum ke-12 yang lalu, KUP merupakan antara pengunjung setia laman ini dengan meninggalkan komen-komennya yang 'bernas' dan 'ilmiah'. Saya menghormati kepercayaan serta keimanannya yang cukup mendalam terhadap ajaran Islam Hadhari serta kesetiaan tidak berbelah bahaginya terhadap Abdullah Badawi dan Khairy Jamaluddin.
Jika kalian berminat untuk mengenali KUP dengan lebih mendalam, sila klik pada pautan ini:
Saya jamin, kalian pasti terhibur!

14 ulasan:

ashira berkata...

""Tanpa Nama berkata...
Ok! biar aku mengaku.Aku bukan cybertrooper UMNO rasmi yang dilantik oleh Dato Azalina dan Khairy! Aku hanya jadik ""Cybertrooper UMNO tak rasmi""tetapi, aku sukerela nak wakili parti Aku dari dihine dengan sebegitu kejam! kalu aku dapat jadik cybertrooper UMNO rasmi..wah, nak jugak! boleh aku dapat rm 2000, belik baju raye tahun nih hehe! Yaa Najwan..berapa ribu pihak asing bayar onko?tentu ko sekarang tengah ngire duit2 masok tiap2 bulan..pastu tgh pikir nak beli baju raye apa la yek?? jangan marah dong..teka2 jek..tapi,
aku syorkan ko belik baju kominis siap ngan topi bintang tiga wat pegik semayang raya hahah!
-Kekuatan UMNO Putera""

September 17, 2007 4:16 PM

wah...jadik cybertrooper umno rasmi dpt bayaran rm2,000.00 eh??? nampak sgt umno mgunakan duit....cb korg pk kan...

Tanpa Nama berkata...

ntah2 KUP ni si Khairy kot...mulut memang cabul betul la....KUP (Khairy Untuk Paklah)

-Pemerhati-

kucing kurap berkata...

camni ker perangai putera umno???anak sapa lah tu... memang umno tu tak pandai didik org.. terang terang kat sini KUP tu pengikut pak lah ngan Khairy.. kalu camni putera dia org camner lak erkkk veteran dia org??lagi teruk kot??camni gaya perangai nak ajak org ikut umno?? hahahahah....menyampah lagi ade arr... malang arr sapa yg jadi mak bapak budak tu.. sedih .. antar sekolah ingat nak suh jadi org.. rupanye jadi BERUANG..

AnakMudaParlimenBatu berkata...

Abaikan semuanya itu, biasalah, bagus juga ada seperti dia, tapi jgn dok suka sangat dengan Khairy, samseng konon ....

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

ytmz berkata...

Ini bikin panash

Syahir the Owl berkata...

Aduih! Saya ni orang UMNO (reform) pun malu. Saya berharap apabila perubahan dalaman berlaku yang bakal dikemudi Ku Li, Muhyiddin, Rais dan Mukhriz...kita perlu buang mereka selama-lamanya. Hmm..termasuk Ezam sekali.

Master Yoda berkata...

Lor hai...

Komen si anon 11:25 a.m Sep 14,2007

"Islam Hadhari islam berzaman"

Ape ni???Astaghfirullah.......

Cube tunjuk sket kat aku,mane2 potongan ayat Al-Quran yang ade tertulis kalimah "ISLAM HADHARI"

Ingat ALLAH wahai sedara anon..

Duk "tonggak arak" pon,jgn smpi merepek psl agama....

Mr Green berkata...

KUP

INSAN KURANG KASIH SAYANG....

anakjohor berkata...

haha..KUP siap kata umNO bg kita makan? Oi umNO yg suap ko makan. KJ tu terang2 gila kuasa. Sbelum masuk parlimen dok sibuk bg komen kat TV. Padahal bukan ada jawatan. Tak malu. Org umNO sndiri meluat tgk KJ. Apalagi org-org biasa mcm aku ni.

p/s: KUP, suruh KJ sikat rambut sket ok? takde tokoh pemimpin satu sen pun.

Kekuatan UMNO Putera berkata...

Kurang asam punya tuan punye blog! Berrani wat priviu pasal aku yer....Ok. Aku harap semua budak baca komen aku supya diorang sedar UMNO jaga rakyat dan daulat!!!

Biar mreka tahu bahwa aku sbnarnya berjuang dengan orang yang benar spt Khairy dan Pak Lah! HIDOOOOOP PAKLAH! HIDOOOOOP HADAHRI!!!

takpe, takpe, ko ngan semue penyokong totok PKR akan menyesal dapat pemimpin bangsat mcm Nuar buduh tuhh!!!

kekuatan umno putera berkata...

wei Syahir burung antu bangang! Ko bleh pegi mampousss sama Tun Kutty! BLAH DARI UMNO! UMNO TAK PERLU ORANG PUKEYMAK MACAM KO!!! BLAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
SSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLL!!!!

BLOG MACAM BABEYYYY!!!!!POK PUKI KO MUKHRIZ PONDAN NAK JADI PM!!! HAHAHAHAAHAAA!!!!
HAHAHAAHA!!!!

ashira berkata...

Ya Allah..budak kat atas ni x skolah ker...ayat die xde yg baik2 lgsg..kena kerat lidah tu padan muke..

Syahir the Owl berkata...

Ntah papa la kau ni KUP..aku ingat kau kurang kasih sayang kat umah sbb tu hari2 asyik nak marah2 je. Bulan Puasa ni janganlah kau cakap kasar macam last year. Buat buang pahala saja.

Eh, kalau anti Mahathir, itu masalah kau lah..yang penting ada sebab aku sanjunginya..sptmana kau ada sbb suka kat Khairy & Abdullah, sptmana Riwayathayat menyanjungi Anwar Ibrahim.

KUP, sudahlah marah2. Buat malu je UMYES dapat ahli macam kau. Hehe...

Mercedes_Freak berkata...

My goodness!