Iklan

Jumaat, Julai 11, 2008

Mari Mencarut!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haih najwan, dah xde modal lain ke nk djadikan isu...hahaha!!!

Tanpa Nama berkata...

anwar tu bile laa nak bersumpah...dolak dalik jer banyak...najib dah bersumpah dah pun

Tanpa Nama berkata...

seriusla..sesapa yang wat dosa baik ngaku..tak kisahla sape pon anwar ke saiful ke sape ke yg bersalah...dunia nk kiamat dah ni woi...taubatla cepat2...btol jugak kata orangg..semakin dunia menghampiri hari akhirnya semakin banyak fitnah and dosa makhluk2 di dunia ni..insaflah wahai manusia!!!!

Tanpa Nama berkata...

woitttt tanpa nama
bodoh aper ....nie la akibat berkawan dgn budak cgpa 1.0 , tapi ader hati nak glamour cepat sampai jual tuttttt .... bodoh !!