Iklan

Rabu, Jun 25, 2008

6 Julai: Protes Kenaikan Harga Minyak


Gabungan Memprotes Kenaikan Harga Barang (PROTES) & Gerakan Rakyat Anti Manipulasi Minyak (GERAMM)
mengalu-alukan kehadiran anda
ke
"HIMPUNAN SEJUTA RAKYAT MEMBANTAH KENAIKAN HARGA MINYAK"
pada

6 Julai 2008 (Ahad)
10.00 pagi
Stadium MBPJ, Kelana Jaya

26 ulasan:

apish_jpoon berkata...

aku sokong demonstrasi ni...
aku akan datang untuk menjayakannya...harap2 harga minyak akan turun lepas ni. insyaallah...

orang selangor berkata...

Aku juga harap juga tak de kemalangan jiwa yang akan berlaku kepada mereka yang menyertai. Amin.

bumilangit berkata...

hahahaha....

beranikah paklah cabar rakyat lagi?

apish_jpoon berkata...

mesti x berani punye...
hahaha...

me,myself n all around da world berkata...

jgn kita buat demonstrasi,kan ke polis kata jangan!!

daripada buat demosntrasi baik kita adakan kempen naik basikal ke tempat keje.semua naik basikal termasuklah pak syahril dan menteri-menteri sekalian.tapi pak lah takpe,pak lah kena naik kete yg ada aircon,pak lah ada resdung xbleh terkena udara yg tercemar atau habuk2 di jalanan.

bajetkuat berkata...

demo2..kang dah ramai2 tunjuk kuat, dok maki2 polis, baling2 batu, dah kena hayun kang jangan bising..diam dan tadah je!!

gunungraya berkata...

Memanglah negara pengeluar spt Arab Saudi Iran harga rendah sbb minyak mereka banyak dan dapat tampung subsidi.

Kita juga kena tengok konteks KDNK Per Kapita untuk sama dengan nilai harga di Malaysia.

BTW, Mahathir sendiri kata Subsidi mesti diberi! Kenapa kena tarik? Petronas untung 70 billion!

apish_jpoon berkata...

hoi bajetkuat...

aku berani tadah kepala otak aku ni kalau kena balun ngan polis..tapi aku tadah kalau aku cabar dorang..kalau aku demo secara aman,tetibe jek kena balun,aku melawan punye,kepala aku bayar zakat dowh...

bajetkuat berkata...

hoi apish_jpoon..

bagus2, kuat ko ni..kalau aman2 insyaallah x kena balun..jaga je perangai, takut nanti kuat x bertempat pulak ok..selamat menadah!

apish_jpoon berkata...

hoi bajetkuat...

aku ke atau ko yg kuat..?aku rasa ko lg kuat sebab nama ko dah mnunjukkan identiti..

sebenarnya dari dulu lg demo dibuat secara aman.tapi pihak polis je yang buat jadi rusuhan.

kalau tak percaya cuba tanya arwah atuk ko dulu masa beliau nak merdekakan malaysia masa beliau join UMNO..

selamat belajar ilmu kuat lagi...!

Tanpa Nama berkata...

Salam wahai bloggers sekalian. Ade perubahan sket.Tarikh himpunan tu da tukar ke 5 Julai 2008. Maklumat lanjut sila ke http://protes2008.blogspot.com

AnakMudaParlimenBatu berkata...

Ayuh rakan2 sertai perhimpunan 6 Julai ini di AMCORP MALL P.J untuk PROTES harga minyak kerana kita sudah GERAMM. Kita berjuang hingga ke titisan minyak yang terakhir. Silalah ke http://www.GERAMM.org untuk tandatangan tanda protes kenaikan harga minyak.

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

Tanpa Nama berkata...

Agresif lah poster tu. Betul ke perhimpunan aman? Blog pun kaler merah. Gila intimidating. Ke aku yang berjiwa peace sangat.

Apa2 aje lah. Selamat berdemo secara "aman".

Aku nak jimat minyak duk rumah, bergembira dan bersantai dengan famili aku lagi bagus.

apish_jpoon berkata...

najwan,sebenarnye demo ni buat katne?klcc ke pj..?kompius la...

Tanpa Nama berkata...

apish_jpoon,

Plan asal di KLCC, tp dipindahkan ke PJ.

apish_jpoon berkata...

nape tak buat di klcc...?
kalau kat pj ssh la nk datang...

iBNuZaCK berkata...

∑ Tetamu Hayat
249 Orang Sedang Melayari Blog Ini

Haha.. biasa 4-5 org ja online sekali.Ni semua jasa2 saiful kepada hang najwan.Hidup saiful!! :D

Tanpa Nama berkata...

Hidup Saiful! Kasihan kat Saiful. Amacam lubang jubor hang! Sakit lagi tak? Hang jolok pakai apa? Batang penyapu kah? Tak sakit ke jolok lubang jubor sendiri? Kah kah kah!!~

Bodo punyer umat.

cakap-lepas berkata...

apa komen saudara tentang saiful bahari ni???betul ke semua ni komplot jahat UMNO BN gunakan saifulll...sila jawap

www.cakap-lepas.blogspot.com

Kerajaan Rakyat berkata...

Ada yang nak tahu siapa saifool bakhari?.

Si saifool bakhari ini sebenarnya
anjing yang menjelma jadi manusia.

saiful = real bastard

Tanpa Nama berkata...

SAIFUL tuh GAY ke Najwan????


Sekarang Blog anda akan dipopularkan sebagai pendedahan kepada PEMFITNAH ANWAR IBRAHIM......

Mengapa anda tak dedahkan kepada DSAI sebelum ini di blog beliau????


sekian, terima kasih.

AnakMudaParlimenBatu berkata...

najwan tunjukkan siapa saiful yg sebenar???

Ayuh rakan2 sertai perhimpunan 6 Julai ini di AMCORP MALL P.J untuk PROTES harga minyak kerana kita sudah GERAMM. Kita berjuang hingga ke titisan minyak yang terakhir. Silalah ke http://www.GERAMM.org untuk tandatangan tanda protes kenaikan harga minyak.

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

Tanpa Nama berkata...

kenaikan harga minyak adlah dsbbkan US..boleykah kita turunkan harga dgn pak lah turun sekalipon??

Syahir the Owl berkata...

Kita bungkuskan kerajaan BadigoLah! Mereka merusakkan ekonomi rakyat! Mari ramai2 turun ke kelana jaya tanpa mengira partai politik!!! Jom!
-UMNO reform

okishimashuji berkata...

i was there 06.07.08

Tanpa Nama berkata...

aku pon gi..xbesh langsung...xde org buat tarian bogel pon kat sana...