Iklan

Selasa, Mac 04, 2008

Siapa Pilihan Anda?

Suatu petang, di sebuah restoran...

Hanifa: Kau mengundi parti apa Sabtu ni?
Nazrul: Aku akan undi PAS dan keADILan!
Hanifa: Kau pulak?
Soiyed: Aku pun sama. Apa pun, aku takkan undi BN.
Hanifa: Eh, kat tempat kau bukan DAP ke yang bertanding?
Soiyed: Yes, DAP. Tahun ni aku akan bagi undi aku kat calon DAP.
Hanifa: Baguslah. Kau rasional. Tak macam budak-budak lain.
Soiyed: Kenapa? Kenapa kau cakap macam tu?
Hanifa: Yelah. Budak-budak lain semua fikiran sempit. Rasis.
Soiyed: Kalau rekod dia baik dan bersih, apa salahnya undi dia?
Hanifa: Betul tu. Aku setuju. Kau pulak nak undi siapa nanti?
Dollah: Hehe! Undi aku rahsia. Mana boleh bagitau korang.
Hanifa: Haha! Ni confirm nak undi BN ni.
Dollah: Cis! Macam mana kau tahu?
Hanifa: Aku tahulah. Orang sekarang ni mana undi BN dah.
Dollah: Tak. Macam mana kau tahu aku akan undi BN?
Hanifa: Orang sokong BN je yang selalu cakap undi adalah rahsia.
Dollah: (Muka merah)
Hanifa: Kau malu ke nak bagitau kami yang kau nak undi BN?
Dollah: (Diam)
Hanifa: Aku faham. Yelah, sekarang ni trend dah berubah.
Nazrul: Kenapa macam tu pulak?
Soiyed: Mestilah, sekarang ni orang ramai mahukan perubahan.
Hanifa: Kau akan nampak bodoh kalau kau undi BN.
Soiyed: Ketinggalan zaman dan anti kebebasan.
Dollah: (Diam. Bangun dan lantas meninggalkan meja)
-Tamat-

8 ulasan:

budak hepi berkata...

boleh caye ke najwan babi???

Tanpa Nama berkata...

babi, tu jela modal ko budak hingusan..

cube bukak minda skit...
sempit tul..


aku tak kenal najwan, tapi aku bangga ada orang mcm najwan ni..

budak hepi berkata...

ekelehhh...
ko besar kn la sgt najwan ni...
ape la die tao...
bkn pemimpin pon??
stakat bdk hingusan je...kn???
still blaja...engenering lak 2...
bkn nye amek politik???
ape die tao????

Tanpa Nama berkata...

budak hepi, setakat masuk askar toksah sembang banyakla!

mcm la aku tak kenal kau kat semashur dulu. kau dulu abis looser!

kurang-kurang najwan ada jugak knowledge engineering. kau ingat mahathir tu belajar politik ke? dia dulu doktor je. tp berjaya jugak.

alahai budak hepi! kau tu yg hingusan. menulis mcm budak tak skolah! malu gila kau jadi produk semashur..bebal betul kau skrg yek!

looser la lu mat!

Tanpa Nama berkata...

hahahhaa...


loser.. boleh blahhh,..
jilat bontot najib mongolia lah wehhh...

Tanpa Nama berkata...

weh, sape mamat semayhur ni weh..

meh aku nak malukan dia..
hahahhaa...

Tanpa Nama berkata...

korg ni...
kate perjuangan harmoni??
ni perjuangan taik...
siap kutuk2 org ln 2...
huhuh...
cian anwar ad pengikot jahil cm ko...
huhuhuh

Tanpa Nama berkata...

haha..

kalau tak boleh kutuk, habis tu nak buat apa?

puji ke??
ok, meh aku puji skit..

PANDAI BETUL KORANG MENJILAT BONTOT PAKLAH