Iklan

Sabtu, November 03, 2007

BERSIH



13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PARTI KELDAI RAKYAT, PARTI MUNAFIQQIN PAS...dan PARTI DAP BOLEH SEMUA PERGI MAMPUSSS!!!!

PERGI MAMPOS SAMA DEMOKRASI KAYANGAN ILHAM PARTI BARISAN AL-MUNAFIQQIN, (BA)!

ANWAR IBRAHIM PERLU BERAMBOSS DARI MALAYSIA KERANA MENYUSAHKAN RAAYAT JELATA DENGAN SEMUA ISU PENIPUANNYA!

HIDUP YAB ABDULLAH BIN AHMAD BADAWI, HIDUP SAUDARA KHAIRY DAN NORZA!

- Trojan of UMNO

Tanpa Nama berkata...

Jangan pergi ke Perhimpunan Bangsat anjuran parti-parti sial tuh!!! atau tidak, polis akan menangkap sesiapa yang berusaha nak huruharakan jalan raya! POLIS, siap sedia tangkap pemimpin PAS, Anwar Ibrahim dan parti keldainya supaya dier nih masok Penjara! POLIS perlu tumbuk si setan jin ifrit nih!!!
-Trojan of UMNO

Tanpa Nama berkata...

bijak betul hujah putera umno.
owh lupa, sebab tu la korang masuk umno.

Tanpa Nama berkata...

orang umno ni bodoh belaka rupanya!

Tanpa Nama berkata...

PKR PArti Yahudi biayaan Zionis!!! MAmpos kau PKR! Parti berlambangkan simbol mata iblis...sama saja macam 1 dollar bill USA tuh! all seeing eyes! BABii KEadilan BABIIIIIIII!!!!!


ANWAR IBRAHIM BOLEH PERGI MAIN BONTOT, JOLOK JUBOR JUBI PARA MANUSIA KAT DUNIA Ni!!!

sahabat yang perihatin berkata...

Habiskan belajar dulu saudara najwan, tinggal barape sem je lagi.. X salah seorang anak yg berjiwa muda minat dalam perjuangan bangsa.. Tapi kene ingat, kita ada peraturan.. Kene buang UNI nyesal Tak sudah nanti.. Perjuangan kemane, mase depan pon kemane.. Bertenang lah buat seketika..

sahabat yang perihatin berkata...

Habiskan belajar dulu saudara najwan, tinggal barape sem je lagi.. X salah seorang anak yg berjiwa muda minat dalam perjuangan bangsa.. Tapi kene ingat, kita ada peraturan.. Kene buang UNI nyesal Tak sudah nanti.. Perjuangan kemane, mase depan pon kemane.. Bertenang lah buat seketika..

ladymariah berkata...

all the best. jumpa najwan di sana ya...

Tanpa Nama berkata...

Kakiberuk pun bimbang jika Najwan diambil tindakan ekoran akta syaitan AUKU 1974. Adalah bagus jika anda slow-slow dulu..tapi tak bermakna blog ini takleh diteruskan...teruskan saja. Hidup Demokrasi!
-Kakiberuk

Tanpa Nama berkata...

AKu setuju dengan Khairy untuk menyuruh Polis siap sedia tangkap pengkhianat ugama, bangsa dan negara mereka-mereka yang masuk demonstrasi jahat BERSIH!!! HIdup Khairy! Ini baru pemimpin agung!
-Trojan of UMNO

Tanpa Nama berkata...

bodoh piang punye Trojan of UMNO nih..xtahu ke Pemimpin Agung adalah Allah, klu stakat nk menjerit2 macam beruk memimpin dalam hutan boleh la..

GEN 2057 berkata...

Kepada sekelian pemBERSIH-pemBERSIH pilihanraya sekalian, sila pakai baju kuning dan jangan lupa membawa penyapu n plastik sampah untuk sama-sama kita memBERSIHkan bandaraya KL.. Buat perkara yang sama semasa hari mengundi eh… utamakan pembersihan di tempat2 membuang undi.. =)

GEN 2057 berkata...

Kepada sekelian pemBERSIH-pemBERSIH pilihanraya sekalian, sila pakai baju kuning dan jangan lupa membawa penyapu n plastik sampah untuk sama-sama kita memBERSIHkan bandaraya KL.. Buat perkara yang sama semasa hari mengundi eh… utamakan pembersihan di tempat2 membuang undi.. =)